Účinné cvičení na zmírnění stresu

Účinné cvičení na zmírnění stresu

Hodně z nás je pohlceno tempem, které přišlo se začátkem nového školního roku. A to i přesto, že jsme ze školních lavic už nějaký ten pátek pryč. Naše nervová soustava pracuje na plné obrátky. Mysl je ve střehu a tělo na to reaguje napětím a my vnímáme větší psychickou zátěž. Jsme ve stresu, který se v našem životě objevuje čím dál častěji.

Co s tím?

S určitou mírou stresu si umíme poradit sami. A dokonce je to pro nás přínosné. Naše tělo je geniální stroj a umí se regulovat a automaticky uvolnit. Pokud je však v našem životě stresu mnoho a seberegulace selhává, tato dlouhodobá zátěž může vést ke zdravotním problémům.

Pro uvolnění aktuální stresové situace mám pro vás jednoduché a zároveň účinné cvičení. Posiluje vaši odolnost vůči stresu, je postavené na orientaci v prostoru, tady a teď a je tak nenápadné, že ho můžete dělat naprosto kdekoli. Spočívá v aktivaci našich pěti smyslů a umožňuje tělu se okamžitě zklidnit a uvolnit. Čím častěji ho budete používat ke zklidnění, tím lépe se se stresem vyrovnáte i v budoucnu.

Tuto metodu používám jak ve své terapeutické praxi, tak v každodenním životě. Zabere vám pouze 2 – 3 minuty. A to už stojí za vyzkoušení.

 

K tomuto videu mne inspirovala moje kolegyně a přítelkyně Michaela Broster Mácová. Pokud se vám bude líbit a budete se po něm cítit lépe, tak neváhejte a sdílejte ho.

 

Jana Ohanková

Pomáhám lidem spojit se s tím, co jim dodává energii, radost a klid do života, s jejich léčivými zdroji.
Jsem autorkou projektu MOJE ZDROJOVNA, terapeutka craniosakralní biodynamiky a Somatic experiencing, učitelka jógy a Pilates.
Můj příběh si můžete přečíst zde >>
Close Menu